3 nov 2009

ANA, A ORIENTADORA, CONTESTA A DONTE

Ana, polo seu traballo, pasa moito tempo lendo; pero aínda así, no seu tempo de lecer emprega a lectura como disfrute. Imos ver que nos conta.

1. Lembras quen te ensinou a ler?

- Foron meus pais os que me axudaron a descifrar as letras dos carteis luminosos das rúas coruñesas; de aí a a arrancar a ler...¡Foi pan comido!

2. Cal foi o primeiro libro que liches?

- Do primeiro libro que teño recordos é "Las vacaciones del pequeño Nicolás"
3. Cal é o teu libro favorito?

- Mmmm...Se por favorito entendemos aquel libro que leo unha e outra vez e non me canso de facelo, quédome con EL ALQUIMISTA, de Paulo Coelho.

4. E o teu autor/a preferido/a?

- ¡Non podo dicir un so! Dende Saramago a Larsson, pasando por Mario Benedetti, Paulo Coelho, Almudena Grandes.
5. Cal é o último libro que liches?

- " Y de repente fue ayer", de Boris Izaguirre
6. Cantas horas les á semana?

- Entre 6 e 8 horas.

7. Agora estás a ler....

- "Ella, que todo lo tuvo", de Ángela Becerra.

8. Para rematar, un lugar e un momento para ler.
- As tardes chuviosas de inverno ben arroupada no meu sofá.

1 comentario:

Anónimo dijo...

E se teño máis de un sofá favorito...como o podería describir?