24 nov 2009


Pois vai ser que o meu cotilleo de onte era certo e efectivamente, o papel que levaba Cris na man era o Dontest, eso sí, agora xa está cuberto e podes "cotillear" ti as súas respostas, aí van:

1. Lembras quen te ensinou a ler?
- Creo que a miña mestra de primaria, dona Julia
2. Cal foi o primeiro libro que liches?
- Non me lembro do primeiro libro que lin, pero o primeiro que enganchou á lectura foi "Historias de ninguno"
3. Cal é o teu libro favorito?
- Pregunta difícil...Por dicir un: "Mil soles espléndidos"
4. E o teu autor/a preferido/a?
- Non teño autores/as preferidos/as
5. Cal é o último libro que liches?
- La Reina en el Palacio de las corrientes de aire
6. Cantas horas les á semana?
- Depende, pero máis ou menos unhas cinco
7. Agora estás a ler....
- "No te lo vas a creer" de Sophie Kinsela

8. Para rematar, un lugar e un momento para ler.
-No sofá para despois de comer ou na miña cama antes de durmir.

No hay comentarios: