15 dic 2009

DONTEST DE MANU

Esta semana o profe Manu responde as preguntas do Dontest. Como poderedes comprobar, o deporte e a lectura non están reñidos. Aí van as súas respostas.

1. Lembras quen te ensinou a ler?
- A miña primeira mestra, Ángeles

2. Cal foi o primeiro libro que liches?
- Segundo a miña nai, unhas fichas da editorial Everest, que eu recorde, os tebeos de "Jacky e Nuca" e os de "El Quijote de la Mancha"

3. Cal é o teu libro favorito?
- Se me teño que quedar con un sería "Los Pilares de la Tierra", seguido pola súa continuación, "Un Mundo sin Fin", sen esquecer "La Catedral del Mar".
Tamén a triloxía do profesor Robert Langdon ("Ángeles y Demonios", "El Código da Vinci" e "El Símbolo Perdido") é trepidante. Ah! Tampouco podo negar ser fan ao 100% de Harry Potter.

4. E o teu autor/a preferido/a?
- Ken Follet

5. Cal é o último libro que liches?
- "El Símbolo Perdido"

6. Cantas horas les á semana?
- Unhas dez

7. Agora estás a ler....
- "Un Día de Cólera"

8. Para rematar, un lugar e un momento para ler.
-A Punta do Castro (un cantil na Mariña de Lugo), calquer día de verán.

No hay comentarios: