17 mar 2010

Donte pasa "revista" a Olga

Ao falar un intre sobre lectura con Olga daste conta da ilusión que mantén pola literatura. Sorprende a variedade de temas, de autores...podemos chamala "todoterreo" dos libros.
O que máis me gusta é a forma de contaxiar esa ilusión por ler; non te perdas o seu interesante Dontest.

1. Lembras quen te ensinou a ler?
- A miña nai; eu pasaba longas tempadas na cama por infeccións na garganta, e ela con contos de fadas ensinoume.
2. Cal foi o primeiro libro que liches?
- Eran coma fascículos de fadas
3. Cal é o teu libro favorito?
- Non teño e o anano dos gustos é amplo; O Principiño, Nacidos para Amar, Elogio de la lentitud, Cuentos para pensar de Jorge Bucay... e Brújula para navegantes solitarios, de Elsa Punset, que foi dos últimos que lin e gustoume.
4. E o teu autor preferido?
- Non teño, paso bos ratos con Bucay, con Bus Cagleja e con Carl Moneré porque son libros para reler ás veces
5. Cal é o último libro que liches?
- Los amigos de mis hijos, de Carmen Guaita
6. Cantas horas les á semana?
- Depende, cantas máis mellor, é un vicio que me inculcou a miña nai.
7. Agora estás a ler...
- El niño de los caballos, de Ruper Isaacson e Contigo aprendí, de Guaita
8. Para rematar, un lugar e un momento para ler.
- Mirando ao mar, en silencio e soa, aínda que serve calquer lugar se tes facilidade para illarte.

Olga quere engadir que está desexando ler El Crepúsculo del querer

2 comentarios:

Anónimo dijo...

amin tamén me gusta ler.Estouda cordo con ela.
NAIR IGLESIAS IGLESIAS

Manu Felpeto dijo...

Claro que che gusta ler, soamente hai que ver a cantidade de empréstitos que levas este curso!!