1 mar 2010

PARA QUE LES?

Menuda pregunta!! Que sinxela e que complicada á vez...

Nestas últimas semanas os profes do cole fixéronvos esta cuestión e moitos estades a contestar. Teño que dicir que moitas das respostas están a ser sorprendentes; e a maioría son moi, moi bonitas. Eu levo uns días dándolle voltas á pregunta e teño centos de respostas: curtas, longas, lóxicas, ilóxicas...en fin, cando chegue a unha conclusión definitiva publicarei aquí, no meu blogue, a resposta.

Un saudiño!

Pd: mañá hai Dontest, tócalle ao maior fan do profesor Jacques Cousteau, ese "buzo" que cruzou todos os mares e que nos acercou a todo tipo de criaturas. Quen será?

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Eu xa contestei se estas no ceip Rosalia de Castro a que esperas acontestar
Nair Iglesias Igleias

Anónimo dijo...

amin o k mais me gustou foi ode Vitor e Catarina animadebos a escribir comentarios e super gracioso jajajaja.