13 abr 2010

Cálida acollida

Parece que estabades ansiosos por volver...
Corenta e sete empréstitos o primeiro día e trinta e nove o segundo, caramba!! Teño que confesarvos que agochado no meu recuncho estou a rirme un pouquiño de vós (sen maldade, iso si) cando vos vexo medio perdidos buscando os libros...tedes que recoñecer que así é máis divertido, parece un xogo de búsqueda do tesouro!!

Por outra banda, agradecer os múltiples comentarios de felicitación que escoitamos pola reforma, estamos encantados de vos gustara, se agora entre todos a cuidamos disfrutaremos moito tempo dela.

Para rematar, teño un pouco abandoado o Dontest, as recomendacións...prometo que cando rematemos ao 100% volverá a actividade normal ao blogue.

Saúdos!!

PD: teño pendiente tamén unha tira de imaxes coas instantáneas dos mellores momentos das obras. Mañá pode ser o día.

No hay comentarios: