19 oct 2010

Dontest de Mireia

Moi boas! A pesar de que está a rematar o día -estamos sen Internet no cole- non vos ía seixar sen o Dontest. Mireira, profe de 1º, accedeu a contestar as nosas preguntas, velaí tes as respostas:
 
1. Lembras quen te ensinou a ler?
Non o lembro

2. Cal foi o primeiro libro que liches?
Tampouco o recordo
3. Cal é o teu libro favorito?
 Non teño libro favorito, pero un dos que máis me gustou foi  Cazadores de Mamuts.
4. E o teu autor preferido?
Gústame Isabel Allende, Carlos Ruiz Zafón, Lucía Etxebarría...non teño autor favorito, hai moitos que me gustan.
5. Cal é o último libro que liches?
Algún sobre maternidade, creo que Lactancia Materna de Carlos González, pero a verdade, hai tanto...
6. Cantas horas les á semana?
Agora case non leo
7. Agora estás a ler...
Empecei a ler Inteligencia Emocional pero aí quedou, igual que Pequeñita ou Chiquitita, xa non me acordo.
8. Para rematar, un lugar e un momento para ler.
Na cama ou no sofá, cando todo esté en silencio.
 

1 comentario:

Laura dijo...

Delaura
Para donte
Hola donte:
Tes que poñer a parte principal
do texto porque non se pode ler e
poñer o fondo un color con cada
causa
Como por exemplo :
-Samain
-Carnabales
-etc...
E asi quedara mellor o decorado do blog e donde estan os libros de anxo fariña como os megatoxos e os de infantil estan todos prestados os libros .
Cando habera libros novos na biblioteca e os decaseis libros de Junnie B. Jons.
De laura ,
Para donte
Un saudo e unha ultima pregunta.
Cando estaran os libros novos?