23 nov 2010

Alumna e profe deste cole...Silvia!!

Pois efectivamente tratábase de Silvia, ela pode dicir que a maior parte da súa vida pasouna neste colexio, primeiro como alumna -seguro que aprendeu a ler aquí- e agora como profe -moitos amarán a lectura grazas a ela-.
Coñece coma ninguén todos os rincóns e os segredos que se agochan no Rosalía. Agora nós queremos coñecer algún segredo seu, iso si, relacionado coa lectura.
Non perdas detalle do seu Dontest:
 
1. Lembras quen te ensinou a ler?
- Non o recordo, pero imaxino que foi algunha das mestras que me deron clase en parvuliños

2. Cal foi o primeiro libro que liches?

- Tampouco me lembro, pero a miña nai me di que era máis de pintar que de ler.
3. Cal é o teu libro favorito?

- A verdade, non teño libro favorito, con que teña unha historia que me enganche é suficiente.

4. E o teu autor preferido?
- Tampouco teño autor favorito

5. Cal é o último libro que liches?
- Un barco cargado de arroz, de Alicia Giménez Bartlett

6. Cantas horas les á semana?

- Pois non teño un número de horas fixa, hai épocas que leo moito e outras que moi pouco. Agora mesmo estou lendo menos do que me gustaría.

7. Agora estás a ler...

- Los Pilares de la Tierra, de Ken Follet

8. Para rematar, un lugar e un momento para ler.

- Calquera moomento é bo para ler, pero se me teño que decantar por un sería na miña habitación con todo en silencio.

No hay comentarios: