6 feb 2013

TEMOS CARTA DE FINA CASALDERREY!!!

Fina, acaba de enviarnos este correo para tod@s.
"En momentos coma este é cando máis sinto ser tan... tan ?analóxica? e tan pouco ?dixital?, para ser quen de lles facer chegar o meu agradecemento a toda esa xente das bibliotecas escolares. Son as felicitacións que mellor me saben, as que me chegan directamente á pel da alma para me emocionar sen disimulos... Ben sei que non merezo eses aloumiños, pero esa chamada de atención festiva para ?espallar a nova? fai me sentir forzas para non defraudarvos, para tentar a seguir sendo útil dende onde me toque estar. Son, non podo esquecelo mestra de escola, unha mestra que escribe ( coma outras moitas e moitos) que grazas a moreas de bibliotecarios e bibliotecarias, de mestras e mestres, de libreiros, libreiras... que poñen os meus libros nas mans dos escolares, me chaman ?escritora?, algo co que nin soñei de nena...
Estou un chisquiño cansa estes días... pero tan reconfortada e agradecida!
Só podo enviarvos apertas infinitas
Fina"

No hay comentarios: